c/ d’en Serra, 13, edifici Can Fondo, 07400 Alcúdia
Tel.: 00 34 971 897 116
Carme Garcia, segona tinent de batle d’Alcúdia
Diari de Balears - Antoni Pol 22-Jun-2011
Balears | Part Forana
Carme Garcia, segona tinent de batle d’Alcúdia
La batlessa, la popular Coloma Terrassa, institueix la figura del delegat de districte al Port d’Alcúdia i crea la junta de govern, que de moment sols tindrà competències en dos àmbits. L’organigrama de l’Executiu també canvia
Antoni Pol | 22/06/2011 | Vistes: 148
Actualment puntuat amb 0 estrelles sobre 5
Puntua amb 1 estrelles
Puntua amb 2 estrelles
Puntua amb 3 estrelles
Puntua amb 4 estrelles
Puntua amb 5 estrelles
Coloma Terrassa, treballant al despatx de l'ajuntament. Foto: A.Pol
Carme Garcia, regidora que sortí elegida per la coalició PSM-IniciativaVerds però que ara pertany al grup mixt, serà segona tinent de batle d'Alcúdia i regidora de Benestar Social, Sanitat, Normalització Lingüística, Comerç, Fires i Mercats. Així ho confirmà ahir la nova batlessa d'Alcúdia, la popular Coloma Terrassa, qui també féu públic els detalls de l'organigrama del nou Govern municipal. La novetat principal és la creació del "delegat de batle del districte al Port d'Alcúdia", un càrrec que ocuparà el regidor Gaspar Vera. Tot i que el Port i la platja aglutinen la major part de la població resident al municipi, l'Ajuntament d'Alcúdia, a diferència del de Pollença (on sí que existeix un delegat del Moll), no disposava d'un delegat al Port.
Cinc grans àrees de gestió
Les àrees de gestió també es redistribueixen. La batlessa, Coloma Terrassa, sols gestionarà la de Policia. El primer tinent de batle serà Juan Luis González, que assumirà Hisenda, Medi Ambient, Serveis Generals i Manteniment. El regidor Mateu Salord també treballarà en aquesta àrea. Àngela Amer serà tercera tinent de batle i responsable d'Educació, Cultura, Patrimoni i Festes. Dins aquesta àrea, a més, s'hi inclou Participació Ciutadana i Joventut, que gestionarà Laura Serra.
El quart tinent de batle i regidor d'Urbanisme i Obres Públiques serà Martí Ferrer, mentre que Josefina Linares, cinquena tinent de batle, assumirà Turisme, Personal i Contractacions. L'edil adscrit serà Gaspar Vera, que també gestionarà l'àrea d'Esports. Segons Terrassa, la redistribució de funcions en cinc grans àrees "evita solapaments i facilita la coordinació entre regidors". L'altra novetat és la creació de la junta de govern, on estaran representats la batlessa, els cinc tinents de batle, el secretari municipal i l'interventor. Les úniques competències que de moment tindrà la junta són relatives a determinades qüestions de personal i a preus públics.
Diari de Balears - Antoni Pol
Origen
http://dbalears.cat/actualitat/balears/c...
Més sobre Política Lingüística Ajuntament d'Alcúdia (37)
- Prepara el teu futur (notícia, 29/09/2020)
- 7 anys de foment de la lectura en català amb el programa ‘NO ESTIGUIS ORSAI, LLEGEIX” de l’Ajuntament d’Alcúdia (notícia, 07/06/2017)
- Dos joves txecs són 15 dies a Alcúdia per practicar el català i conèixer el municipi (notícia, 18/07/2014)

Sindicació RSS