Àrea de normalització lingüística de l'Ajuntament d'Alcúdia

anl@normalitzacio.cat
imprimir Imprimir

La FUNDACC publica el 29 de gener les dades de la 6a onada del 2009 del Baròmetre

Comunicació21 27-Gen-2010

27/01/2010 - 19:34h
La FUNDACC publica el 29 de gener les dades de la 6a onada del 2009 del Baròmetre

La Fundació també presenta una anàlisi dels fets més rellevants del 2009
La 6a és la darrera onada del 2009.

El Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, impulsat per la Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura (FUNDACC), farà pública aquest divendres la sisena i darrera onada de resultats del 2009, obtinguts a partir d’una mostra de 30.686 entrevistes en profunditat realitzades a les llars catalanes de gener a desembre. A més, la FUNDACC presentarà una anàlisi dels fets més rellevants del 2009. Serà al Col·legi de Periodistes de Catalunya a les 10 h.

Durant la presentació, que anirà a càrrec de Joan Sabaté, director general de FUNDACC, i de Lluís Tolosa, director tècnic del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, es donaran a conèixer les audiències del mitjans de comunicació (diaris, suplements, revistes i publicacions periòdiques, ràdio, televisió) i suports (internet, telefonia fixa i mòbil, cinema, medi exterior) a Catalunya.

Resum del 2009
A part de la sisena onada, també es presentarà un resum dels fets que han marcat l’actualitat de la comunicació i la cultura durant el 2009, observats a partir de les dades del Baròmetre. D’aquesta manera s’abordaran els consums tecnològics emergents a internet i el mòbil, el nou escenari radiofònic, l’efecte de la crisi econòmica en la premsa –i en concret en el tancament de diaris gratuïts–, la situació del cinema en català i l’emergència del llibre electrònic en el mercat.

Enllaços relacionats:
FUNDACC
Comunicació21

Origen


http://www.comunicacio21.com/textecomple...

Més sobre Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (70)

Destacats