└rea de normalitzaciˇ lingŘÝstica de l'Ajuntament d'Alc˙dia

anl@normalitzacio.cat
imprimir Imprimir

El Bar˛metre publicarÓ audiŔncies cada dos mesos

Comunicaciˇ21 4-Feb-2009

4/2/2009
ImprimeixEnvia a un amic

La primera onada tindrÓ lloc el 26 de febrer
El Bar˛metre publicarÓ audiŔncies cada dos mesos
El treball continuat de l'equip del Bar˛metre ha contribu´t a la publicaciˇ bimensual de dades de consum mediÓtic / Foto: J.M.

El Bar˛metre de la Comunicaciˇ i la Cultura, impulsat per la Fundaciˇ AudiŔncies de la Comunicaciˇ i la Cultura (FUNDACC), publicarÓ onades de resultats dĺaudiŔncies cada dos mesos. Enlloc de les tres onades quadrimestrals que ha vingut publicant fins al moment, en publicarÓ sis de bimestrals. Aquest canvi donarÓ als clients una informaciˇ mÚs acurada i precisa sobre les audiŔncies i els consums culturals, a la vegada que contribuirÓ a reforšar les seves estratŔgies de negoci. La nova periodicitat pel que fa a la publicaciˇ de dades es deu al treball continu i a lĺestabilitat de lĺequip encapšalat pel director general de FUNDACC, Joan Sabater.

La primera onada dĺaquest nou perÝode serÓ el pr˛xim 26 de febrer, corresponent a lĺany natural generľdesembre del 2008. Les primeres dades del 2009 es donaran a principis de maig. La tercera onada es publicarÓ el mes de juliol, que actualitzarÓ les dades fins al mes dĺabril. La quarta serÓ el mes de setembre amb els resultats que van del juliol de lĺany passat al juny del 2009. Finalment, lĺ˙ltima onada serÓ el mes de novembre, que informarÓ dels resultats dels mitjans durant el perÝode estival.

De manera excepcional, aquest 2009 nomÚs tindrÓ cinc onades, ja que la primera onada que correspondria al mes de gener ha estat utilitzada per FUNDACC com a prova pilot.
Comunicaciˇ21

Origen


http://www.comunicacio21.com/default.asp...

MÚs sobre Bar˛metre de la Comunicaciˇ i la Cultura (70)

Destacats